Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Laboratorium

Kymco Agility 16+ Dobra Zmiana test, opinie i oceny

Do redakcyjnego laboratorium trafiło Kymco Agility 16+ 125 czyli mocno zmodyfikowany skuter, opierający się na rozwiązaniach popularnego i opisywanego przez nas wcześniej, Kymco Agility City. Jakie ma mocne i słabe strony, przeczytacie poniżej...

 

Napęd

Względem Agility City osiągi spadły o 0,5 KM i 0,5 Nm. Jednak, za sprawą skorygowanego, bardziej płynnego przebiegu mocy i momentu obrotowego, jednostka Agility 16+ sprawia zdecydowanie lepsze wrażenie. Pojazd bardzo dobrze przyspiesza do 40km/h, powyżej, aż do prędkości maksymalnej (ok 90 km/h) wzrost prędkości jest zauważalny. Średnie zużycie testowanego pojazdu to 3l /100 km, co przy pojemności zbiornika 6,5 l/100km zwiastuje zasięg ponad 200 km.

 

Podwozie i hamulce.

Skuter w przeciwieństwie do wielu konstrukcji w segmencie, ma tarcze hamulcowe przy obydwu kołach. Całość działa bardzo skutecznie. Dozowalność, i siła hamowania zdecydowanie przewyższają możliwości napędu. Uważam, że w swojej kategorii cenowej, to jeden z najlepiej hamujących pojazdów.

 

Hamulec nie wygląda na skuteczny, ale taki właśnie jest...

 

Zawieszenie jest...znów adekwatne do ceny i kategorii pojazdu. Nie dobija, nie jest ani specjalnie wygodne, ani przesadnie twarde. Wystarczające dla pojazdu miejskiego. W czasie szybkiego pokonywania winkli Agility 16+ nie wpada w jakieś większe wibracje, ale nie jest także szczytem stabilności. Ot taki komporomis (udany) pomiędzy komfortem a sportowym prowadzeniem.

Odczuwanie sytuacji na styku przednia opona/asfalt szczególnie przy pełnym zbiorniku paliwa dobre.

 

Zastosowanie przedniego koła o średnicy 16 cali oraz tylnego 14 calowego to dobry ruch. Skuter jest dość odporny na nierówności drogi, a jednocześnie przyspiesza lepiej od Agility City, przy moim zdaniem, lepszym i precyzyjniejszym prowadzeniu.

 

Naszym zdaniem

 

Kymco Agility 16+ to konstrukcja, która ma szansę nawiązać walkę z najtańszą japońską konkurencją w tym segmencie. Jest nieźle wykonany, ma przyzwoite osiągi, niezłe prowadzenie, jest też pojazdem nowoczesnym i przemyślanym. Posiada dość bogatą deskę rozdzielczą, dużą dzielność cargo, jest raczej wygodny i przyjazdny. Wady, to nieco zbyt mały schowek, aby pomieścić kask integralny i samoskładająca się stopka boczna. Poza tym, to bardzo udany pojazd.

 

Agility 16+ kosztuje 8200 zł, i jest dostępny wyłącznie z rocznika 2016. W bieżącym roku modelowym, został zastąpiony przez Agility 16+125i spełniający normę Euro 4 w cenie 9400 zł.

 

 

 

 

 

Więcej o motocyklach Kymco

Strony:

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Kymco Agility 16+ w teście Motogen.pl

55
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści