Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej

Laboratorium

Kymco Agility 16+ Dobra Zmiana test, opinie i oceny

Do redakcyjnego laboratorium trafiło Kymco Agility 16+ 125 czyli mocno zmodyfikowany skuter, opierający się na rozwiązaniach popularnego i opisywanego przez nas wcześniej, Kymco Agility City. Jakie ma mocne i słabe strony, przeczytacie poniżej...

Nadwozie/cargo

Mimo konstrukcyjnego i stylistycznego podobieństwa do testowanego wcześniej Agility City, Agility 16+ został zaprojektowany od nowa. Największą zmianą jest zmniejszenie średnicy tylnego koła z 16 do 14 cali, oraz przeniesienie zbiornika paliwa spod siedzenia na przednią ścianę, co wyklucza zabrudzenie benzyną wnętrza schowka.

Będąc przy temacie cargo, musimy pochwalić 16+ za dwa schowki; zamykany,na przedniej ścianie, mieszczący telefon, klucze czy niewielkie drobiazgi, oraz pod siedzeniem, o dużej pojemności - niestety, kształt uniemożliwia schowanie dużej części kasków integralnych. Skuter wyposażono w centralny kufer, do którego bez trudu zmieścimy plecak, albo kask szczękowy. Ponadto, w przekroku umieszczono hak na torby - ułatwiający transport siatek z zakupami. Naszym zdaniem brakuje mu zabezpieczenia (ucho siatki czy plecaka bez trudu się z niego ześlizgnie) i mógłby być umieszczony 5 cm wyżej.

 

Dynamiczny, elegancki, ładny - wygląd Kymco to dobra robota...

 

 

Od strony stylistycznej, Kymco łapie mnóstwo punktów. Jest ładny, nieźle spasowany a zastosowane tworzywa sztuczne nie generują powodów do krytyki. Pojazd narysowano ostrą kreską - nie brakuje mu wizualnej dynamiki i jednoznacznie kojarzy się ze skuterami sportowymi.

 

Nam najbardziej do gustu przypadły podnóżki pasażera (po schowaniu nie zakłócają linii pojazdu) oraz światła obrysowe, wykonane w technologii LED.

 

 

Jazda

Pozycja

Uruchamiamy skuter, co jest możliwe za pomocą rozrusznika nożnego lub elektrycznego. Silnik szybciutko się nagrzewa, nie generując specjalnie dużego hałasu i wibracji. Ruszamy. Pozycja jest swobodna, wyprostowana, a miejsca podczas jazdy na wprost dla faceta o wzroście 190 cm wystarczająco. Podczas ciasnych skrętów kierownica zapiera się o uda kierującego, ale kompaktowe wymiary pojazdu rządzą się swoimi prawami. Dzięki umiarkowanej szerokości, bez trudu przeciśniemy się w korkach; lusterka nie kolidują z tymi w autach. Poduszka fotela umożliwia przebiegi rzędu 200km bez odczuwalnego bólu tylnej cześci ciała.

 

Dzielność miejska to pochodna smukłej sylwetki...

 

Pozycja pasażera jest nieco mniej wygodna, za sprawą bardziej podkurczonych nóg. Nie jest to jednak podkurczenie tak ekstremalne jak w motocyklu sportowym. Sytuację ratuje nieco fabryczny kufer, o który można się oprzeć (szkoda,że z niewygodnym rantem), oraz pewne, chociaż niezbyt wygodne uchwyty pasażera.

 

 

 

Więcej o motocyklach Kymco

Strony:

Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

Kymco Agility 16+ w teście Motogen.pl

55
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści