Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy skór motocyklowych Kurtka i spodnie Metro Leather Classic Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Kurtka i spodnie Metro Leather Classic test, opinie i oceny

Leather Classic to nazwa jaką noszą spodnie oraz kurtka polskiej firmy Metro. Testując w tym sezonie niemal wszystkie akcesoria, jakie Metro ma w swojej ofercie, zdążyłem sobie wyrobić zdanie o tym producencie. Nie oszukujmy się - pod względem jakości wykonania Metro nie ma szans zagrozić topowym ma

Leather Classic to nazwa jaką noszą spodnie oraz kurtka polskiej firmy Metro. Testując w tym sezonie niemal wszystkie akcesoria, jakie Metro ma w swojej ofercie, zdążyłem sobie wyrobić zdanie o tym producencie. Nie oszukujmy się - pod względem jakości wykonania Metro nie ma szans zagrozić topowym markom. Z drugiej strony poszczycić się może doskonałym stosunkiem jakość/cena – niezłe ciuchy za małą kasę. Testowany komplet również kosztuje niewiele. Za 1000 zł dostajesz… no właśnie – czy za tak niską kwotę dostaniesz porządny kombinezon? Postanowiłem to sprawdzić.

Początkowo miały pojawić się dwa testy – osobny dla kurtki i osobny dla spodni. Są to produkty, które można kupić oddzielnie, nie trzeba brać zestawu. Zdecydowałem się jednak na jeden test – po prostu omawiane ciuchy mają zbyt wiele cech wspólnych, by był sens opisywać je oddzielnie. Poza tym i tak wiele osób woli kupować produkty z tej samej serii, niż decydować się na spodnie i kurtkę różnych producentów.


Komplet został w całości wykonany ze skóry bydlęcej, jedynie tył nogawek jest ze streczu, dzięki czemu powinny idealnie przylegać do nóg.  Całość jest czarna i nie ma innych wersji kolorystycznych. Jak sama nazwa wskazuje mamy do czynienia z klasycznym designem, więc potencjalni klienci i tak zdecydowaliby się właśnie na taki kolor. Gdzieniegdzie można natrafić na pomarańczowe wstawki  będące logiem producenta (moim zdaniem całkiem dobrze pasują do całości). Spodnie, poza suwakiem, są zamykane na pojedynczy zatrzask, a jakby tego było mało dostajemy też pas, który przekłada się przez metalową klamrę. Taki sam pas z klamrą znajduje się na samym dole kurtki. Trochę bałem się, że porysuję bak klamrą, ale na szczęście nie było z tym problemu. Pod szyją znajdziemy pasek na rzep. Dba on o to, żeby suwak nie rozpinał się w trakcie jazdy.


Wszystkie szwy są koloru szarego. Większość elementów jest zszywana podwójnie (tzw. bezpieczne szwy). Wnętrze zostało wyścielone standardowym, siatkowanym materiałem. Do kurtki można wpiąć dołączoną czarną podpinkę zimową, niestety nie ma ona rękawów. W opisie na stronie Metro można znaleźć informację o membranie zintegrowanej z podpinką. Niestety, mija się on z prawdą.


Ważną cechą są niewielkie perforowane wstawki. W kurtce znalazły się obok kieszeni, a w spodniach nad kolanami. Co do kieszeni, znajdziesz standardowo – w kurtce dwie zewnętrzne, i jedną wewnętrzną (na dokumenty). W spodniach również dwie kieszenie, wszystkie są zamykane suwakami. Do spięcia spodni z kurtką można użyć długiego, albo krótkiego zamka (YKK). Nieco drażni zbyt bliskie mocowanie obu zamków przez co zapinanie jest nieco utrudnione, ale można się do tego przyzwyczaić.

Strony:

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
Kurtka i spodnie Metro Leather Classic Kurtka Metro Leather Classic
Kurtka i spodnie Metro Leather Classic - fot. 2 Metro Leather Classic
Kurtka i spodnie Metro Leather Classic - fot. 3 Spodnie Metro Leather Classic
Kurtka i spodnie Metro Leather Classic - fot. 4 Perforacja w nogawce
Kurtka i spodnie Metro Leather Classic - fot. 5 Zapinanie na rzep pod szyją
Kurtka i spodnie Metro Leather Classic - fot. 6 Kurtka Metro Leather Classic
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści