Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy Testy skór motocyklowych Kombinezon dwuczęściowy Metro Racing Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

Kombinezon dwuczęściowy Metro Racing test, opinie i oceny

Metro oferuje dwa kombinezony skórzane. Klasyczny, który już przetestowaliśmy, oraz sportowy – Metro Racing. Pierwszy rzut oka na wielki garb, zajmujący połowę pleców, nie pozostawia złudzeń, że to właśnie posiadacze przecinaków są grupą docelową. Cena niewygórowana – ok. 1300 zł.

Metro oferuje dwa kombinezony skórzane. Klasyczny, który już przetestowaliśmy, oraz sportowy – Metro Racing. Pierwszy rzut oka na wielki garb, zajmujący połowę pleców, nie pozostawia złudzeń, że to właśnie posiadacze przecinaków są grupą docelową. Cena niewygórowana – ok. 1300 zł.

Cena ta pozwala sądzić, że mamy do czynienia z dość niskim segmentem rynku. Za taką kwotę raczej kombinezonów z prawdziwego zdarzenia się nie sprzedaje, ale kilka firm ma w swojej ofercie kombiki w tej cenie (Tschul, Retbike, mTTr, Probiker itp.). Od np. Alpinestarsa czy innego Spyke’a dzieli je przepaść, co już kilkakrotnie wyszło podczas naszych testów. Jednak na pierwszy rzut oka wcale nie odbiegają od nich tak bardzo, a cena jest kusząca. Ceny sportowych kombinezonów z prawdziwego zdarzenia zaczynają się dopiero powyżej 2000 zł (i to zazwyczaj grubo powyżej), trudno więc nie zastanawiać się nad tańszą alternatywą.


Kombinezon Metro Classic pozostawił po sobie dobre wrażenie – stosunek jakości do ceny był bardzo dobry. Z góry założyłem, że Metro Racing to tylko minimalnie przeprojektowany wcześniejszy kombinezon, tak żeby nadać mu bardziej sportowy wygląd. Jednak od sportowego kombika oczekiwałem znacznie więcej, np. lepszej ochrony piszczeli i protektorów zabezpieczających rękę od łokcia po mankiet rękawicy. W lepszych kombinezonach to standard, natomiast w tych tańszych pod tym względem sytuacja nie wygląda zbyt różowo.


Gdy paczka z Metro Racing dotarła do mnie, stało się jasne, że na drobnych zmianach nie poprzestano. Metro nie poszło na łatwiznę – krój znacząco się różni. Jak to w sportowych kombikach bywa, streczu użyto na rękawach, łydkach oraz w kroku. Dzięki temu kombinezon lepiej dopasowuje się do jeźdźca i jest bardziej przewiewny. Standardowo to zaleta, ale w chłodne dni już niekoniecznie. Garb na plecach rzuca się w oczy swoim rozmiarem. Jest duży; zazwyczaj spotyka się mniejsze (chociaż i większe też się zdarzają). Wypełniony został piankowym wkładem, który można wyjąć np. w celu wysuszenia go po ulewie. Oczywiście, kombik ten przemaka, w końcu to skóra. Można się wspomóc środkami do impregnacji, ale i tak zawsze najpierw strecz przepuszcza wodę.

Strony:

Kombinezon dwuczęściowy Metro Racing Metro Racing
Kombinezon dwuczęściowy Metro Racing - fot. 2 Metro Racing
Kombinezon dwuczęściowy Metro Racing - fot. 3 Metro Racing
Kombinezon dwuczęściowy Metro Racing - fot. 4 Metro Racing
Kombinezon dwuczęściowy Metro Racing - fot. 5 Metro Racing
Kombinezon dwuczęściowy Metro Racing - fot. 6 Metro Racing
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści