Klasyczne Triumphy na 2014 - Motogen.pl

W przypadku Bonneville silnik o pojemności 865 ccm pozostaje niezmieniony, ale za to przednie koło będzie miało rozmiar 17 cali, a siedzenie zostanie obniżone do 74 centymetrów. Przeprojektowano układ wydechowy. Z detali pojawią się nowe grafiki na zbiornik paliwa, a także nowe kolory – czarny, srebrny, biały i niebieski. Nieznacznie zmieniono głowicę, w której pojawią się tłoczone maszynowo „żebra” aby podkreślić fakt, że silnik to dumny, brytyjski twin. Zmieniono również ergonomię kanapy, która ma być jeszcze wygodniejsza. Bonneville T100 otrzyma nowe malowania – biało złote i czerwono czarne, a także przeprojektowany i głośniejszy układ wydechowy. Zmieni się również osłona łańcucha. Model T100 Black będzie niemal w całości czarny łącznie z kołami, elementami zawieszenia, błotnikami, lusterkami i tym podobnymi.

Thruxton na rok 2014 otrzyma z kolei nowe aluminiowe felgi, a pozycja za kierownicą ma być jeszcze bardziej sportowa. W Thruxtonie możemy również spodziewać się ulepszonego i głośniejszego wydechu. Tylne zawieszenie będzie miało funkcję regulacji. Scrambler z kolei będzie czarniejszy niż dotychczas, a na ten kolor pomalowane zostaną chłodnica oleju, gripy, felgi, piasty i kilka innych elementów. Zmieni się również kanapa, która będzie wygodniejsza i bardziej ergonomiczna. Oprócz tego z tyłu kanapy pojawi się logo Triumph. Scrambler będzie dostępny w kolorze niebieskim, a także srebrno czerwonym.

Nowe modele pojawią się w Wielkiej Brytanii tuż po pierwszym września i prawdopodobnie także we wrześniu możemy spodziewać się ich w Polsce.

Więcej o motocyklach Triumph Autor: Wojciech Grzesiak