Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
Kawasaki 1400 GTR
Starsze generacje
Nowsze generacje

Kawasaki / MOTOCYKL Turystyczny
Kawasaki 1400 GTR

2010 - teraz

+

Metryczka

Kawasaki GTR1400 to motocykl turystyczny. W świecie motocyklowym znany, jako jeden z największych i najszybszych przedstawicieli tej klasy.

Kawasaki 1400 GTR ma zgrabnie wkomponowane w owiewki, przezroczyste kierunkowskazy, charakterystyczne dla Kawasaki nacinane tarcze oraz liczne przetłoczenia nadające wyglądowi „Kawy” odpowiedniego charakteru i zadziorności.


Motocykl posiada seryjne kufy, grzane manetki, gniazdko 12 V, elektrycznie regulowana szyba, Kipass (kluczyk zbliżeniowy), ABS i rozbudowany komputer pokładowy oraz system wspomagania hamowania K-ACT oraz system kontroli trakcji KTRC.


„Kawa” pokazuje na co ją stać dopiero w momencie, kiedy wyjedzie na szeroką i długą po horyzont trasę szybkiego ruchu. Jadąc GTR-em można niemalże płynąć po drogach. Przekonstruowana jednostka z ZZR 1400 miękko i bez szarpnięć przyspiesza już od niskich obrotów. Brawo za brak jakichkolwiek negatywnych reakcji na zmianę obciążenia, które w przypadku tej masy i napędu wałem mogłyby być naprawdę upierdliwe.

Napęd

Silnik
4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC
Pojemność
1352 ccm
Stopień sprężenia
10,7:1
Średnica x skok tłoka
84 x 61
Układ paliwowy
wtrysk
Chłodzenie
cieczą
Skrzynia biegów
6-stopniowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Sposób przeniesienia napędu
wał napędowy

Wymiary i masy

Długość
2230 mm
Wysokość
1345 mm
Szerokość
790 mm
Rozstaw osi
1520 mm
Wysokość siedzenia
815 mm
Masa własna
300 kg/304 kg (ABS)
Zbiornik paliwa
22 litry

Podwozie

Rama
aluminiowa, skorupowa
Przednie zawieszenie
odwrócony widelec teleskopoowy, średnica rur 43 mm, regulacja odbicia i napiecia wstępnego
Tylne zawieszenie
Bottom-Link Uni-Trak, pojedynczy amortyzator, dzwigia Tetra, bezstopniowa regulacja tłumienia odbicia, regulacja napięca wstępnego
Przedni hamulec
podwójny, tarczowy pół-pływający 310 mm, 4-tłoczkowy zacisk radialny
Tylny hamulec
pojedynczy, tarczowy 270 mm, 2-tłoczkowy zacisk
Przednia opona
120/70ZR17M/C (58W)
Tylna opona
190/50ZR17M/C (73W)

Osiągi

Moc
155 KM przy 8800 obr./min. (160 KM z RamAir)
Maks. moment obrotowy
136 Nm przy 6200 obr./min.

Dodatkowe informacje

ABS
Tak
Kufry
Tak
Kategoria A
Tak

Tagi

Oceń ten motocykl:
Kawasaki 1400 GTR Kawasaki 1400 GTR
Zobacz galerię

Kawasaki GTR 1400

29
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści