Kawasaki KX250F - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Zielone uderzenie w MX2

KX250F jest udanym motocyklem. Jazda na nim zapewnia sporą dawkę frajdy. Szybka jazda przychodzi samoistnie, jakby naturalnie. Czuć, że konstruktorzy właśnie takim chcieli go uczynić. Jeśli chodzi o samo prowadzenie, nie ma się do czego przyczepić. Motocykl prowadzi się lekko, łatwo i precyzyjnie. Problematyczne są za to hamulce. Ciężko jest wyczuć moment kiedy maszyna już robi stopi. Heble działają aż za dobrze.


Silnikjedno-cylindrowy, 4-suwowy, 4 zaworowy typu DOHC
Pojemność249 ccm
Prędkość max
Moc
Maks. moment
ChłodzenieChłodzony cieczą
RamaObwodowa, aluminiowa
Zbiornik paliwa7.2 litrów
Przednie zawieszenie47 mm odwrócony widelec teleskopowy Oddzielna funkcja przedniego widelca (SFF) Tłumienie dobicia: 22- stopniowe Tłumienie odbicia: 20-stopniowe Naprężenie wstępne sprężyny: 60-stopniowe
Tylne zawieszenieNowy Uni-Trak Tłumienie dobicia: 13-stopniowe (mała prędkość) 2 obroty lub więcej (wysoka prędkość) Tłumienie odbicia: 17-stopniowe Naprężenie wstępne sprężyny – W pełni regulowane
Przednia opona80/100-21 51M
Tylna opona100/90-19 57M
Przedni hamulec250 mm pół-pływająca tarcza o obrysie falistym Zacisk: Dwu-tłoczkowy
Tylny hamulecPojedyncza 240 mm tarcza o obrysie falistym Zacisk: Jedno-tłoczkowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany