Kawasaki KLE 650 Versys - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Kawasaki KLE 650 Versys to maszyna o bardzo nietypowej stylistyce stworzona dla entuzjastów.

KLE 650 Versys to motocykl przeznaczony jednak bardziej do poruszania się po szosie, niż do off-roadu. Użytkownicy cenią sobie Kawasaki KLE 650 Versys za ergonomię – pozycja motocyklisty zachęca do długich wycieczek i nie zmusza do częstych postojów. Zawieszenie o dużym skoku bardzo dobrze wybiera nierówności na naszych drogach. Do tego dochodzi rozsądne spalanie jednostki o pojemności 649 cm3. Silnik generuje 63 KM przy 6500 obr./min oraz 61 Nm przy 6800 obr./min.

 

Motocykl ma wysoki skok zawieszenia, mocną ramę i regulowane zawieszenie, co choćby na polskich drogach jest ogromną zaletą. Dodatkowo Kawasaki zaopatrzyło swój motocykl w możliwość zainstalowania systemu ABS, a także kufrów za niewielką dopłatą.  


SilnikCzterosuwowy, dwucylindrowy w układzie równoległym, DOHC, 8 zaworów
Pojemność649 cm³
Prędkość max
Moc47 kW {64 PS} / 8,000 rpm. 25 kW {34 PS} / 6,500 rpm (25 kW kit)
Maks. moment61 Nm {6.2 kgf.m} / 6,800 rpm
Chłodzenieciecz
RamaDiament, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Zbiornik paliwa19 l
Przednie zawieszenieOdwrócony widelec teleskopowy 41 mm z bezstopniowym(po prawej stronie) regulowanym tłumieniem odbicia i regulowanym napięciem wstępnym sprężyny
Tylne zawieszenieUkład typu offset z pojedynczym amortyzatorem z 13-stopniowym regulowanym tłumieniem odbicia i 7-stopniowym regulowanym napięciem wstępnym sprężyny
Przednia opona120/70ZR17M/C (58W)
Tylna opona160/60ZR17M/C (69W)
Przedni hamulecPodwójna tarcza pół-pływająca 300 mm o obrysie falistym Zacisk: 2-tłoczkowy
Tylny hamulecPojedyncza tarcza 220 mm o obrysie falistym Zacisk: 1-tłoczkowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany