Kawasaki KLE 500 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Premiera Kawasaki KLE 500 miała miejsce w 1991 roku. Ten przyjemny motocykl ma jedną ciekawą cechę – Kawasaki użyło w nim tego samego silnika, który napędza modele GPZ 500, EN 500 i ER-5. Oczywiście silnik ten został przystosowany do roli KLE – motocykla zarówno szosowego, jak i enduro.

Moc maksymalna silnika to 45 KM przy 8300 obr/min. Pieszczotliwie zwany Klekotem, KLE 500 to motocykl stabilny, o dużym skoku, który ułatwia prowadzenie motocykla po dziurawej lub szutrowej nawierzchni. Dzięki cienkim oponom KLE zachowuje przyczepność w terenie, a szyba chroni przed wiatrem przy większych prędkościach. KLE jest ekonomiczny i ergonomiczny. Posiada sporo miejsca na zmontowanie kufrów. Podróżuje się nim wygodnie zarówno samemu, jak i z pasażerem. Niestety sporo użytkowników narzeka na zbyt twarde siedzenie.   


SilnikDwucylindrowy R2, 4-suwowy, DOHC
Pojemność498 ccm
Prędkość max180.0 km/h (111.8 mph)
Moc45.00 KM (32.8 kW)) przy 8300 RPM
Maks. moment41.00 Nm (4.2 kgf-m or 30.2 ft.lbs) przy 7500 RPM
Chłodzenieciecz
Rama
Zbiornik paliwa15.0 l
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy
Tylne zawieszenie
Przednia opona
Tylna opona
Przedni hamulecJednotarczowy
Tylny hamulecJednotarczowy

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany