Junak rs 125 czy nk 125 - porównanie

Junak NK 125 oraz RS 125 to dwie propozycje na pierwszy motocykl. To też świetny wybór motocykla na kategorię B.

NK i RS przez ostatnie lata wypracowały sobie opinię motocykli o rewelacyjnym stosunku ceny do jakości. Najlepszym dowodem na to jest powszechna bezawaryjność i niezawodność obu maszyn. Junak NK 125 dane techniczne ma na bardzo przyzwoitym poziomie, dzieki czemu jeździ się nim przyjemnie.

Przy tym RS i NK prezentują się na drodze zjawiskowo. Masywne linie, elektroniczny kokpit, dopracowane detale oraz świetnej jakości materiały. Nie zabrakło także elementów oświetlenia typu LED o wysokiej wydajności. Jeśli zastanawiasz się jaki motocykl na początek wybrać, to RS i NK będą dobrym wyborem.

Junak NK 125 dane techniczne: junak RS 125 dysponuje nominalną mocą silnika na poziomie 9,67 KM, co w połączeniu z niską masą 127 kg daje zadowalające rezultaty, zwłaszcza w mieście. Zoptymalizowany też został rozkład mas motocykla. To sprawia, że RS nie jest wymagającą propozycją dla początkujących. Model ten z pewnością nie wpisuje się w kategorię „najszybsze motocykle 125„.

Ogromną zaletą RS 125 jest także układ hamulcowy. Potężna przednia tarcza cechuje się ponadprzeciętną skutecznością.

Z kolei Junak NK 125 to nawiązanie do sportowych ambicji. Jego aerodynamiczna sylwetka, obszerny i wysoko zawieszony zbiornik paliwa pozwala na zajęcie agresywnej pozycji na motocyklu. Dopracowany układ wydechowy emituje niskie brzmienie, które skutecznie maskuje, że mamy do czynienia z motocyklem na prawo jazdy B.

Nowość Junaka, model Racer 125

NK 125 ma przede wszystkim dawać przyjemność ze sportowego stylu jazdy. Geometria, wyważenie, nieco twardsze zawieszenie i dwa tarczowe hamulce sprawiają, że możesz poczuć się wręcz prowokowany do dynamicznej jazdy.

Oba motocykle nadal są dostępne w promocyjnej cenie. RS 125 to wydatek 6999 PLN, NK 125 kosztuje w chwili obecnej 7999 PLN. To ponad 1000 zł oszczędności. Jednakże ilość maszyn objętych promocją jest ograniczona.

Przy tej okazji należy także wspomnieć o najnowszym dziecku serii street 125 od Junaka.

Niedawno miała miejsce premiera motocykla sygnowanego jako 125 Racer. Za 6199 PLN Junak stworzył propozycję opartą na układzie wtryskowym Mikuni. Silnik rozwija dzięki temu 11 koni mechanicznych przy masie 134 kilogramów. To bardzo dobre proporcje, pozwalające na bardzo dynamiczną jazdę. Tym bardziej, że w przemyślany sposób została zestopniowana skrzynia biegów, co ułatwia zwłaszcza poruszanie się po mieście.

Co ciekawe w 125 Racer dostajemy w standardzie dwa hydrauliczne układy hamulcowe z systemem CBS.

W tej propozycji nie brakuje także oświetlenia LED czy elektronicznej deski rozdzielczej. To sprawia, że 125 Racer naprawdę ma możliwość wyróżnić się na polskich asfaltach.