-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Artykuły Porady Jaki chopper/cruiser powyżej 1000 cm3? Ducati Diavel 1260! Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Porady

Jaki chopper/cruiser powyżej 1000 cm3? Ducati Diavel 1260!

Ogromna moc i potężny moment obrotowy wielkiego widlastego silnika, masywny, duży, bardzo szybki motocykl z wygodną pozycją za kierownicą. Do tego szyk, styl i zazdrosne spojrzenia innych użytkowników drogi. Jeżeli powyższe dwa zdania są receptą na twój motocykl marzeń, to koniecznie musisz udać się do najbliższego salonu Ducati obejrzeć i przetestować Diavela 1260!

Diavel to model, który na rynku obecny jest od 2010 roku. Jego konstrukcja od samego początku była obrazoburcza – godziła w sobie dwa, zdawałoby się, przeciwstawne sobie światy. Z jednej strony masywna, długa konstrukcja wymuszająca wręcz odprężoną pozycję jeźdźca, z drugiej najnowocześniejsza technologia i moc zaczerpnięte wprost z torów wyścigowych. Połączenie tych dwóch rzeczy to pomysł tak kuriozalny, że po prostu był skazany na sukces!

 

W roku 2019 na świat przyszedł nowy Diavel 1260, z jeszcze mocniejszym silnikiem i najnowocześniejszą elektroniką. Jego nadwozie zostało poddane modyfikacjom tak, aby uzyskać wrażenie jeszcze masywniejszego przodu przy wysmuklonym tyle motocykla. Diavel otrzymał jeszcze wyrazistsze wloty powietrza wykonane z metalu oraz kierunkowskazy wkomponowane w nadwozie.

 

Jednostka napędowa zamontowana w Diavelu to Testastretta DVT, czyli mocarny L-twin o pojemności 1262 ccm, 159 KM i 129 Nm momentu obrotowego, generujący osiągi zwijające asfalt spod tylnego koła obutego w oponę szerokości 240 mm! Takie zestawienie wystarczy, aby wygrać wyścig spod świateł z praktycznie każdym przecinakiem. W wersji S motocykl otrzymał dodatkowo sportowe zawieszenie Ohlins, wydajniejsze zaciski hamulcowe, lżejsze felgi o innym wzorze oraz quickshifter działający w górę i w dół – dzięki temu stał się jeszcze bardziej sportowym cruiserem.

 

W utrzymaniu w ryzach tego piekielnego motocykla pomaga pakiet najnowocześniejszej elektroniki, w którego skład wchodzą następujące systemy: zakrętowy Bosch Cornering ABS EVO, kontrola trakcji Ducati Traction Control EVO, system kontrolujący unoszenie przedniego koła Ducati Wheelie Control EVO, asystent startu Ducati Power Launch EVO. Dodatkowo na jego pokładzie mamy kolorowy wyświetlacz TFT, tempomat oraz system "bezkluczykowy" Hands Free. Silnik posiada 3 tryby pracy: Touring, Sport oraz Urban, które oprócz dostosowania oddawania mocy wpływają na ustawienia wyżej wymienionych systemów bezpieczeństwa.  

Ducati Diavel 1260 to motocykl, którym po prostu musisz się przejechać. Tylko uważaj, bo diabelnie łatwo się w nim zakochać.

 

Więcej informacji znajdziesz u twojego dealera Ducati i na stronie importera

 

Więcej o motocyklach Ducati

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
...
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści