Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Artykuły Na każdy temat I'M Inter Motors - wszystko dla motocyklistów Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Na każdy temat

I'M Inter Motors - wszystko dla motocyklistów

Sklepy z odmienioną identyfikacją wizualną, nowa platforma sprzedaży internetowej, ale przede wszystkim działania mające na celu propagowanie kultury motocyklowej oraz budowanie wizerunku motocyklistów, jako świadomej grupy ludzi dzielących się swoją pasją - to zmiany, które są wynikiem przekształcenia Inter Motors w I’M Inter Motors. Nowa marka, należąca do firmy Inter Cars SA, to kompleksowa oferta dla wielbicieli motocykli.

- I’M Inter Motors to marka lifestyle’owa, przyjazna motocyklistom. Pod nowym szyldem chcemy zakomunikować jeszcze bogatszy asortyment odzieży, akcesoriów i części motocyklowych, a także wysoką jakość obsługi Klientów. Rozwijamy się w sektorze e-commerce poprzez stworzenie platformy, która będzie pełnić nie tylko funkcję sprzedażową, ale także kontentową. Znajdą się tam nie tylko produkty, które zakupić można było w naszym sklepie już wcześniej, ale i porady dla wielbicieli jednośladów. Oprócz tego będziemy stawiać na warsztaty, szkolenia z zakresu doskonalenia nauki jazdy, naukę udzielania pierwszej pomocy, a także propagowanie „kultury motocyklowej” wśród młodych ludzi, w czym pomaga nam rozwój sektora pojazdów 125 ccm, który staje się coraz bardziej popularny w naszym kraju. Wszystkie te działania mają sprawić, że sklepy sieci I’M Inter Motors nie będą tylko miejscem zakupu, a destynacją dla motocyklistów – miejscem ich spotkań i spędzania wspólnego czasu – mówi Rafał Kwiatkowski, Dyrektor Zarządzający Segmentem Motocyklowym w Inter Cars SA.

 

Sklepy oznaczone nowymi logotypami odwiedzić można było już od początku 2018 roku, a stopniowo i kolejne będą ulegać przekształceniu. To, czym z daleka wyróżniać się będą poddane rebrandingowi sklepy I’M Inter Motors, to kask umieszczony w apostrofie nazwy. Ma on nawiązywać do dbałości firmy o bezpieczeństwo i pozycjonować motocyklistów jako świadomą grupę dzielącą się z innymi swoją pasją. Co ciekawe, różne typy kasków będą reprezentowały poszczególne kategorie produktowe. To oznacza, że innym rodzajem kasku (apostrofem) oznaczone będą produkty RACING, a innym CRUISER czy OFF-ROAD.

 

Rynek motocyklowy w Polsce z roku na rok rośnie w siłę, głównie za sprawą rozwoju sektora pojazdów 125 ccm, które nie wymagają posiadania prawa jazdy kategorii A. Według Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego mają one 74-procentowy udział w rynku i z roku na rok przybywa ich na polskich drogach.

 

Dobry kierunek zmian

 

Inter Cars SA od lat charakteryzuje się unikatową działalnością w dystrybucji w sektorze B2B, szczególnie w 3 segmentach: dystrybucji części motocyklowych i opon, ubrań i akcesoriów motocyklowych, imporcie światowych marek motocykli i skuterów: Ducati, Piaggio Vespa. W 2018 roku do portfolio firmy dołączyły takie znane każdemu motocykliście marki jak: Moto Guzzi, Aprilia, SYM i Mondial.

 

Marka I’M Inter Motors dedykowana będzie w całości klientom detalicznym. Jej działalność opiera się na sprzedaży ubrań i akcesoriów motoryzacyjnych oraz części zamiennych. Jest to pierwsza w Polsce i największa zarazem sieć sklepów motocyklowych, jest importerem i dystrybutorem czołowych marek odzieży i akcesoriów m.in.: Alpinestars, SHARK, Nolan, IXON. Oprócz tego systematycznie rozwija marki własne jak Adrenaline oraz Ispido, których produkty są projektowane w Polsce przez profesjonalny zespół projektantów.

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści