Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
CB500X
Starsze generacje
Nowsze generacje

Honda / MOTOCYKL Turystyczny Enduro
CB500X

2016 - teraz

+

Metryczka

Symbol CB w połączeniu z marką Honda to ikona motocykla popularnego, uniwersalnego, ekonomicznego i dynamicznego. Typowy przedstawiciel serii CB od początku łączył zalety większości segmentów rynku; umożliwiał poruszanie się w lekkim terenie, brylował w mieście, zapewniał wygodną podróż dwóm osobom, a jego osiągi nie odbiegały od motocykli sportowych podobnej pojemności na tyle, żeby wspólna jazda była katorgą. Seria CB, jak żadna inna wśród japońskich producentów zapracowała na określenie UJM (Universal Japanese Motorcycle). Czy piąte dziesięciolecie produkcji jednośladów z tym oznaczeniem wnosi coś nowego w filozofię budowy motocykla uniwersalnego? Postanowiliśmy to sprawdzić tym bardziej, że do redakcyjnego laboratorium właśnie trafiła Honda CB500X...

Symbol CB w połączeniu z marką Honda to ikona motocykla popularnego, uniwersalnego, ekonomicznego i dynamicznego. Typowy przedstawiciel serii CB od początku łączył zalety większości segmentów rynku; umożliwiał poruszanie się w lekkim terenie, brylował w mieście, zapewniał wygodną podróż dwóm osobom, a jego osiągi nie odbiegały od motocykli sportowych podobnej pojemności na tyle, żeby wspólna jazda była katorgą. Seria CB, jak żadna inna wśród japońskich producentów zapracowała na określenie UJM (Universal Japanese Motorcycle). Czy piąte dziesięciolecie produkcji jednośladów z tym oznaczeniem wnosi coś nowego w filozofię budowy motocykla uniwersalnego? Postanowiliśmy to sprawdzić tym bardziej, że do redakcyjnego laboratorium właśnie trafiła Honda CB500X...

Napęd

Silnik
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy
Pojemność
471
Stopień sprężenia
10,7:1
Średnica x skok tłoka
67 x 66.8
Układ paliwowy
wtrysk
Chłodzenie
cieczą
Skrzynia biegów
6-biegowa
Sprzęgło
mokre, wielotarczowe
Sposób przeniesienia napędu
łańcuch

Wymiary i masy

Długość
2095
Wysokość
1360
Szerokość
830
Rozstaw osi
1420
Wysokość siedzenia
810 mm
Masa własna
196
Zbiornik paliwa
17.5
Rezerwa
3,4 l

Podwozie

Rama
stalowa
Przednie zawieszenie
41 mm widelec teleskopowy, regulacja napięcia wstępnego sprężyn, skok 108 mm
Tylne zawieszenie
Wahacz stalowy, Pro-Link, z pojedynczym amortyzatorem, z 9 stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 119 mm
Przedni hamulec
320 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 2-tłoczkowy zacisk
Tylny hamulec
240 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 1-tłoczkowy zacisk
Przednia opona
120/70ZR17M/C 58W
Tylna opona
160/60ZR17M/C 69W

Osiągi

Prędkość maks.
180
Moc
47.6 KM (35kW) przy 8500 obr/min
Maks. moment obrotowy
43 Nm przy 7000 obr/min
Spalanie
4,8

Dodatkowe informacje

ABS
Tak
Dopuszczony do ruchu
Tak
Lusterka
Tak
Oświetlenie
Tak
Kategoria A2
Tak
Kategoria A
Tak
Oceń ten motocykl:
Zobacz galerię

Honda CB500X w teście Motogen.pl

62
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści