Hamulce i sprzęgła w motocyklu wyczynowym. Zamiennik, czy oryginał? - Motogen.pl

Dirtbike.pl Husqvarna Team bazuje na motocyklach nowych, zwykle wymienianych co roku. Nie ma większego uzasadnienia dla wymiany fabrycznych podzespołów już na początku sezonu. Mniej więcej w połowie roku przychodzi pierwsza fala wymian podzespołów. Jako pierwsze są to zwykle elementy układu hamulcowego. Dirtbike.pl Husqvarna Team z powodzeniem stosuje produkty TRW.

Oryginalne tarcze hamulcowe wymieniane są na akcesoryjne marki TRW. Stanowią one sensowną alternatywę dla części oryginalnych. Jeśli chodzi o klocki hamulcowe, to marka TRW proponuje swoje produkty w kilku specyfikacjach: RS, przeznaczonych na błoto, oraz RSI do stosowania na suchych torach. Produkty TRW absolutnie nie odstają od tego, co montuje producent na pierwszy montaż. Ważnym aspektem jest fakt, że twardość klocków TRW jest dostosowana do twardości tarczy, dlatego możemy mieć pewność optymalnego zużycia obydwu elementów.

Innymi częściami zamiennymi TRW jakich używa Dirtbike.pl Husqvarna Team to sprzęgła tej marki. Ich wymiana też przeprowadzana jest przynajmniej jeden raz w sezonie. Podobnie jak w przypadku klocków i tarcz nie notuje się żadnych różnic w działaniu w stosunku do produktów fabrycznych, nawet w tak ciężkich warunkach pracy, jakimi są próby enduro, a zwłaszcza superenduro, gdzie niemal cały czas pracuje się sprzęgłem.

Jak zapewnia nas Łukasz Kubicki z Dirtbike.pl Husqvarna Team produkty TRW z powodzeniem stawiają czoła trudnym warunkom i można je z pełną odpowiedzialnością polecić zarówno amatorom, jaki profesjonalnym jeźdźcom.