-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe [EICMA] Zaktualizowana Yamaha MT-125 trafi do sprzedaży w 2020 (opis, zdjęcia, dane techniczne) Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

[EICMA] Zaktualizowana Yamaha MT-125 trafi do sprzedaży w 2020 (opis, zdjęcia, dane techniczne)

Od chwili wprowadzenia na rynek seria MT odnosi liczne sukcesy, stając się jedną z najbardziej popularnych gam Yamahy — w samej Europie sprzedano prawie ćwierć miliona egzemplarzy tych wyjątkowych motocykli. Segment Hyper Naked nieustannie się zmienia dzięki nowej stylistyce, najnowocześniejszym rozwiązaniom technicznym i elektronicznym. Wprowadzony zaledwie parę dni temu MT-03 i prezentowany dziś MT-125 stanowią potwierdzenie, że wrota do Ciemnej Strony Japonii są otwarte dla wszystkich — wystarczy wejść do środka.

Cechy Yamahy MT-125:

  • Nowy silnik o pojemności 125 cm3 z układem zmiennych faz rozrządu
  • Wspomagane sprzęgło antypoślizgowe
  • Nowoczesna i agresywna konstrukcja nadwozia
  • Dwusoczewkowe światła pozycyjne ustawione pod kątem; reflektor LED
  • Zaawansowany przedni widelec upside-down z lagami o średnicy 41 mm
  • Nowa rama typu Deltabox i aluminiowy wahacz
  • Tylna opona o szerokości 140
  • Mocny przedni zacisk hamulcowy z radialnym mocowaniem
  • Przedni hamulec tarczowy o dużej średnicy 292 mm
  • Nowoczesny zestaw wskaźników LCD

 

Nowy MT-125: jeszcze wyższy poziom ciemności 

Nowy, zaawansowany silnik zapewniający jeszcze lepsze osiągi oraz bezkompromisowy wygląd sprawiają, że MT-125 jest niezaprzeczalnym przedstawicielem klasy 125 cm3.

Dzięki zaawansowanej specyfikacji premium MT-125 dorównuje większym modelom i stanowi przepustkę dla młodych kierowców do pełnego mroku świata Hyper Naked. Sportowe podwozie i doskonałe osiągi w każdych warunkach sprawiają, że jest to idealny motocykl dla tych, którzy poszukują stylowej i lekkiej maszyny do codziennej jazdy.

Nowy, mocny silnik 125 cm3 z układem zmiennych faz rozrządu (VVA) 

Nowy MT-125 jest wyposażony w nowoczesny silnik wykorzystujący najbardziej zaawansowane technologie w klasie 125 cm3. Jedną z najważniejszych cech MT-125 jest wywodzący się z modelu YZF-R125 układ zmiennych faz rozrządu (VVA), który zapewnia najwyższe osiągi i wysoki moment obrotowy przy niższych prędkościach.

 



Układ VVA to pomysłowe rozwiązanie wykorzystujące dwie krzywki ssące — każda z nich z własną dźwigienką zaworową. Krzywka "niskich obrotów" pracuje do 7400 obr./min, a jej profil jest zaprojektowany do dostarczania szerokiego zakresu momentu obrotowego o łagodnej charakterystyce oraz solidnych osiągów przy niskich i średnich obrotach. Przy prędkości obrotowej powyżej 7400 obr./min kompaktowy elektromagnes przełącza silnik na krzywkę "wysokich obrotów". Wyższy profil i czasy otwarcia zapewniają wysoką moc maksymalną, co przekłada się na lepszą dynamikę — od 7400 obr./min do maksymalnej mocy przy 10 000 obr./min, czyli o 1000 obr./min więcej niż w poprzedniej generacji.

Oprócz wyższych obrotów nowy silnik VVA pracuje ze zmodyfikowaną skrzynią biegów, zapewniając jeszcze więcej wrażeń podczas przyśpieszania. Z kolei wysokiej jakości podzespoły sprawiają, że silnik jest sprawniejszy i bardziej ekonomiczny.

Wspomagane sprzęgło antypoślizgowe 

Nowe wspomagane sprzęgło antypoślizgowe (A&S) w modelu MT-125 stanowi ważną modyfikację techniczną w wersji na rok 2020 oraz zapewnia szereg korzyści dla kierowcy. Wyjątkowo lekka dźwignia zmniejsza obciążenie fizyczne kierowcy, co poprawia komfort jazdy miejskiej z wykorzystaniem funkcji start-stop na tym lekkim Hyper Nakedzie.

 



Sprzęgło A&S umożliwia również szybką i płynną redukcję biegów, a przez to pomaga zachować stabilność podwozia i zapewnia większą kontrolę podczas zmiany biegów. Jest to szczególnie ważne na mokrej lub śliskiej nawierzchni.

Nowoczesna i agresywna konstrukcja nadwozia 

Serię MT wyróżnia dynamiczny styl naked. Stylistyka motocykli MT nieustannie się zmienia. Całkowicie nowe nadwozie w wersji na rok 2020 sprawia, że MT-125 jest lżejszy i bardziej agresywny, co doskonale oddaje jego wyjątkowy charakter.

Dzięki konstrukcji ze środkiem ciężkości przesuniętym do przodu wystarczy jeden rzut oka, aby rozpoznać motocykle Yamaha Hyper Naked. Główne podzespoły umieszczone są bardzo blisko silnika, co dopełnia agresywnego i bezkompromisowego wyglądu maszyny. Nowy MT-125 jest wyposażony w mniejszy, 10-litrowy zbiornik paliwa i o wiele krótszą część tylną, co w połączeniu z nowym zespołem reflektora nadaje mu wyjątkowo kompaktowy wygląd.

Nowy, agresywny, podwójny reflektor 

Bezkompromisowy wygląd i ustawione pod kątem dwusoczewkowe światła pozycyjne nadają nowemu MT-125 wyjątkowo agresywny charakter, co umacnia jego pozycję najbardziej dynamicznego motocykla typu naked w klasie 125. Pod podwójnymi światłami pozycyjnymi znajduje się kompaktowy reflektor LED o silnym strumieniu światła, który stanowi niezaprzeczalny dowód na przynależność drapieżnego MT-125 do rodziny MT.

 

Większy komfort i pełna kontrola 

Motocykle MT słyną ze znakomitej zwrotności i ergonomicznej pozycji jazdy, dzięki czemu to najlepszy wybór dla kierowców, którym zależy na dynamicznym wyglądzie, doskonałych osiągach i wszechstronności. MT-125 w wersji na 2020 rok zapewnia wyższy poziom komfortu i kontroli dzięki nowemu, odważnemu nadwoziu i zmienionej pozycji jazdy.

 

Więcej o motocyklach Yamaha

strony

...
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści