-->
Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe [EICMA] Vins Duecinquanta 250 - seryjny, sportowy dwusuw (opis, zdjęcia, film) Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

[EICMA] Vins Duecinquanta 250 - seryjny, sportowy dwusuw (opis, zdjęcia, film)

Pamiętacie Suzuki RGV250, Hondę NSR250, czy Aprilię RS250? Do dzisiaj wiele osób lubiących sportową jazdę zastanawia się, dlaczego nie są produkowane. Swoją drogą to genialne sprzęty na track-daye odbywające się na ciasnych, niezbyt szybkich, technicznych torach. Nie wchodząc w szczegóły największym problemem dwusuwów były normy emisji spalin. Tymczasem Włosi zaprezentowali homologowanego na drogi, sportowego dwusuwa o pojemności 250 ccm – oto Vins Duecinquanta 250…

Motocykl będzie oferowany w dwóch wersjach: Strada i Competizione. Ta pierwsza ma homologację drogową, druga jest seryjną torówką. Obydwie napędzane są dwusuwem o pojemności 249, 5 ccm zasilanym wtryskiem paliwa.

 

 

Marka pochodząca z Maranello (rozsławionego nieco wcześniej przez Ferrari) jest duchowym następcą mega skutecznych w latach 90 Aprilii, ale także Hond NSR250, Suzuki RGV250, Kawasaki KR1-S czy Yamah TZR250.

 

 

Vins Duecinquanta 250

 

Marka pochodząca z Maranello (rozsławionego nieco wcześniej przez Ferrari) jest duchowym następcą mega skutecznych w latach 90 Aprilii, ale także Hond NSR250, Suzuki RGV250, Kawasaki KR1-S czy Yamah TZR250.

 

Moc maksymalna to około 74 KM przy 11700 obr./min. a masa pojazdu w specyfikacji drogowej, na sucho to 105 kg. Dość nietypowym (na drogi publiczne) materiałem służącym do zbudowania ramy jest włókno węglowe, z którego rama obejmuje silnik. Drugi podobny znany nam przypadek to BMW S1000RR w wersji HP4 Race. Dość niekonwencjonalnie rozwiązano konstrukcję dolotu: powietrze jest zasysane pod chłodnicą skąd specjalnymi kanałami przekazywane jest do airboxu przez otwory w ramie. Jeszcze bardziej hardcore’owa okazuje się wersja torowa, której masa na sucho spadła w porównaniu do drogowej o 3 kg osiągając kosmiczne 102 kg.

 

Jaka będzie cena prezentowanego pojazdu? Na razie nie wiadomo, ale jak to mawiają „fachowcy” podczas oględzin mieszkania przed remontem: „tanio nie będzie”…

 

 

...
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści