Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe EICMA 2018: spodziewane nowości Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

EICMA 2018: spodziewane nowości

Pierwsze konferencje prasowe na tegorocznych targach EICMA wystartują we wtorek rano. Poznamy wtedy oficjalne premiery największych producentów. Już dziś wiemy mniej więcej, czego się spodziewać.

Aprilia

 

Gwiazdą włoskiego stoiska będzie najnowsza wersja superbike’a RSV4 Factory.

 

Benelli

 

Włoska marka pod chińskimi skrzydłami kontynuuje misję produkowania solidnych motocykli, utrzymanych w atrakcyjnym budżecie. W tym roku mamy poznać nowe wersje popularnych modeli Leoncino i TRK502, być może z mniejszymi silnikami. Spodziewamy się również nakeda 752S, z dwucylindrowym silnikiem o pojemności 750 cm i mocy 75 KM.

 

BMW

 

Niemcy zapowiedzieli, że na targach EICMA przedstawią sześć nowych modeli. Największe emocje wzbudza oczywiście kolejna generacja superbike’a S1000RR, która straciła charakterystycznego “zeza”, ale poważnie zyskała na osiągach - ma teraz mieć 207 KM mocy. Na pewno zobaczymy również nowe boksery - R1250 GS i RT, ze zwiększoną pojemnością skokową, mocą i zmiennymi fazami rozrządu. Kolejne nowości to motocykle z rzędowymi silnikami o pojemności 850 cm3 - znany już F850 GS, tym razem w wersji Adventure oraz sportowo-turystyczny S850XR. Ostatnie trzy nowe modele są na razie tajemnicą.

 

Ducati

 

Włosi również przygotowali pokaźny zestaw premier. Najważniejsze z nich to nowa, 158-konna Multistrada 1260 Enduro oraz superbike w torowej specyfikacji Panigale V4 R. Zobaczymy również znany już z targów Intermot trzy nowe Scramblery - Full Throttle, Cafe Racer i Desert Sled. Ten ostatni pojawi się także  wersji 1100. Doszły nas również słuchy o nowym Diavelu i Hypermotardzie.

 

Harley-Davidson

 

Harley tradycyjnie swoje najważniejsze nowości prezentuje w lecie, na rodzimym rynku amerykańskim. Do Mediolanu obiecał jednak przywieźć szumnie zapowiadanego pierwszego cruisera z napędem elektrycznym - Livewire.

 

Honda

 

Japończycy są dosyć oszczędni w zapowiedziach. Na pewno zobaczymy legendarnego Super Cub 125, który w bardzo dobrej specyfikacji trafi na rynek europejski. Rosnąca popularność małych pojemności i sympatia do stylu retro zrobiły swoje. O klasykę ociera się również nowy, na razie koncepcyjny model z rodziny Neo Sports Cafe. Motocykl klasy 650 może być godnym następcą Horneta, niewykluczone, że przejmie nawet jego nazwę.

 

Husqvarna

 

Szwedzka, a tak naprawdę międzynarodowa marka pod skrzydłami KTM zaprezentuje w tym roku uzupełnienie swojej linii szosowej, choć nowy model ma silne korzenie w offroadzie. Mowa oczywiście o Svartpilenie 701, motocyklu łączącym cechy nowoczesnego scramblera i flat trackera. Napędzany będzie tym samym singlem o pojemności 693 cm3 i mocy 75 KM, co zaprezentowany rok temu roadster Vitpilen 701.

 

Kawasaki

 

Firma z Akashi potwierdza swoje panowanie w krainie mocy. 230 KM w nowym Ninja H2 to coś, czego nie przebije żaden konkurent. Zaprezentowany zostanie ponadto turystyczny Versys 1000 po serii poprawek, pojawiły się również plotki o powrocie klasycznego W800, który zniknął z oferty w 2016 roku. Z900RS powita młodsze rodzeństwo w postaci Z400, a młodzi fani enduro zainteresują się na pewno nowym KLX 125.

 

KTM

 

W stajni z Mattighofen niepodzielnie króluje potężny 1290 Super Duke, który w turystycznej wersji GT jest teraz jeszcze lepiej wyposażony i bardziej przyjazny dla użytkownika. Bardzo ważną premierą będzie również 790 Adventure, który wraz z Yamahą Tenere 700 ma wyznaczyć nowy standard dla turystycznych enduro średniej pojemności.

 

Moto Guzzi

 

Tutaj szczególnie czekamy na turystyczne enduro o klasycznej stylistyce, czyli V85 TT. Koncepcyjna wersja tego modelu zrobiła prawdziwą furorę rok temu. Czas na wersję produkcyjną, która będzie napędzana nowym V-twinem o pojemności 850 cm3 i mocy 80KM.

 

Royal Enfield

 

Hindusi zaprezentują swoją dumę - najnowszą parę bliźniaków Interceptor 650 i GT 650. Motocykle te mają wprowadzić markę w nową erę - choć wciąż mają klasyczne kształty, zostały w całości zaprojektowane w brytyjskim centrum badawczym Royal Enfield. Koniec z żywymi skamielinami, Royal Enfield chce być nowoczesną firmą na miarę XXI wieku.

 

Suzuki

 

Hamamatsu tradycyjnie pokaże coś nowego, ale nie do końca. Zobaczymy znaną już z Kolonii Katanę, tym razem w czarnej wersji kolorystycznej. Być może za ciemnym lakierem pójdzie kilka dodatkowych elementów wyposażenia. Superbike GSX-R1000 otrzyma kilka dodatków dostępnych do tej pory tylko w topowej wersji GSX-R1000R, m.in. zaawansowany quickshifter. Zobaczymy również zmodernizowanego crossa RM-Z250 oraz GSX-S750 w wersji na kategorię A2.

 

Triumph

 

W brytyjskiej stajni zrobiło się naprawdę tłoczno, zwłaszcza w części przeznaczonej dla klasyków. Zobaczymy tam dwie pary bliźniaków. Street Twin i Street Scrambler, z silnikami o pojemności 900 cm i mocą zwiększoną o 10 KM - do 65 KM. Druga para to Speed Twin 1200 i Scrambler 1200 w wersjach XC oraz XE, wyposażone w znanego z modelu Thruxton R twina o pojemności 1200 cm3 i mocy 97 KM.

 

Yamaha

 

Najbardziej wyczekiwana premiera Yamahy to oczywiście rodzący się w bólach model Tenere 700, mający za zadanie zajęcie fotela lidera w klasie średniej turystycznych enduro. Motocykl ma dysponować doskonałymi zdolnościami do jazdy w terenie. Zeszłoroczna sensacja, czyli trójkołowy Niken, ma z kolei otrzymać nowy pakiet wyposażenia.

Więcej o motocyklach BMW

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
oceń ten materiał:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści