Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Aktualności Nowości rynkowe EICMA 2016: Honda X-ADV - maksi skuter do zadań specjalnych Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Nowości rynkowe

EICMA 2016: Honda X-ADV - maksi skuter do zadań specjalnych

Podczas targów EICMA 2016 Honda wreszcie zaprezentowała maksi skuter X-ADV, którym kusiła nas od ubiegłego roku.

O ile X-ADV jest przewrotny w swojej formie, o tyle technologicznie sprawy wyglądają już bardziej przyziemnie. Sercem X-ADV jest dwucylindrowy, ośmiozaworowy, rzędowy silnik o pojemności 745 cm3. Jego moc to niecałe 55 koni mechanicznych, a moment obrotowy wynosi 68 Nm.

 



Zawieszenie z przodu i z tyłu jest regulowane, ale z tyłu mamy możliwość regulacji jedynie dla napięcia wstępnego. Rama została wykonana ze stali. X-ADV będzie oferowany ze skrzynią manualną oraz DCT. Za hamowanie odpowiadają tarcze o średnicy 310 mm. Oczywiście motocykl będzie wyposażony w system ABS.

Jeśli chodzi o komfort, to mamy do dyspozycji system Smart Key - czyli bezkluczykowego odpalania, szybę regulowaną w pięciu płaszczyznach, spory schowek o pojemności 21 litrów oraz gniazdo 12V. Opcjonalnie X-ADV będzie można wyposażyć w kufer centralny występujący w dwóch wersjach - 35 litrów oraz 45 litrów.

 



Wymiary prezentują się przyzwoicie. Prześwit wynosi 162 mm, a kanapa znajduje się na wysokości 820 mm. X-ADV odstrasza jedynie wagą 238 kilogramów włączając w to płyny eksploatacyjne i paliwo. Jedno jest pewne - z X-ADV wyróżnicie się nie tylko w mieście, ale przede wszystkim na szutrowych szlakach.

Autor: Wojciech Grzesiak

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ
...
oceń ten materiał:
Honda X-ADV Honda X-ADV
Honda X-ADV Honda X-ADV
Honda X-ADV Honda X-ADV
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści