Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Zdjęcia Zdjęcia motocykli Ducati Multistrada Enduro w teście Motogen.pl Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Galeria

Ducati Multistrada Enduro w teście Motogen.pl

Mimo dużego podobieństwa, wersja Enduro od zwyklej Multistrady znacznie różni się w szczegółach. Bazą do zmian była Multistrada S, różniąca się od zwykłej przede wszystkim znacznie bardziej zaawansowaną elektroniką.  Zupełnie inne są boczne owiewki (z aluminiowymi panelami ochronnymi), pojemność zbiornika paliwa zwiększono o 10 litrów, osiągając imponujące 30 litrów. Płyta pod silnik jest bardziej rozbudowana i montowana standardowo, zmieniono kształt tłumika (zwiększający dzielonść terenową), tylne zawieszenie wykorzystuje teraz wahacz dwuramienny (lżejszy, bardziej wytrzymały), a w przednim zmniejszono średnicę rury nośnej o 2mm do 48 mm.

 

Zmiany objęły także koła. W miejsce odlewanych trafiły wytrzymalsze, szprychowe. Średnicę przedniego koła powiększono do 19 cali. Nieco inny jest także rozkład mas, odociążając przód, co będzie miało wpływ na pokonywanie nierówności drogi. Jak przystało na motocykl terenowy, zwiększono o 30 mm skok zawieszeń, uzyskując akceptowalne 200 mm. Lista zmian obejmuje wyższą kierownicę,inne podnóżki, czy układ hamulcowy w tylnym kole. Niestety, wraz z modyfikacjami masa motocykla wzrosła (na sucho) o ponad 15 kg, w efekcie osiągając 254 kg w motocyklu gotowym do jazdy.

 

Powiązane materiały

POBIERZ WIĘCEJ

Dzieje się?

Newsroom tylko na to czeka!

Motogen.

e-mail: newsroom(@)motogen.pl

TEL: [+48] 669 970 129

 

Motocyklowy.pl

PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści