Ducati Ducati Panigale 959 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Wyposażony w nowy, mocniejszy silnik z niezastąpionym w sporcie sprzęgłem antyhoppingowym. Maszyna została stworzona na ulepszonym podwoziu, opartym o samonośną ramę monocoque, połączoną z w pełni regulowanym zawieszeniem.

Następca Panigale 899 rzuca nas na kolana nie tylko wyglądem, wykończeniem i użytymi komponentami, ale także quick-shifterem, sprzęgłem antyhoppingowym, trybami pracy silnika i elektroniki, które możemy zmieniać w zależności od warunków drogowych. Przede wszystkim jednak rewelacyjnym dźwiękiem dwucylindrowego silnika, określanego przez fanów marki, jako L-twin oraz doskonałym prowadzeniem na torze.

 


SilnikSuperquadro, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny
Pojemność955
Prędkość max
Moc115,5 KW (157 KM) przy 10500 obr/min
Maks. moment107,4 Nm przy 9000 obr/min
ChłodzenieCiecz
Ramaaluminiowa typu Monocoque
Zbiornik paliwa17 l
Przednie zawieszenie43 MM widelec Showa BPF upside-down z pełną regulacją, chromowane golenie wewnętrzne
Tylne zawieszenieW pełni regulowany amortyzator SACHS z progresywnym układem dźwigni. Dwuramienny wahacz aluminiowy
Przednia opona120/70 ZR17
Tylna opona180/60 ZR17
Przedni hamulec2 X 320 MM półpływające tarcze Brembo, zaciski BREMBO MONOBLOC 4-tłoczkowe, BOSCH ABS
Tylny hamulec245 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk, BOSCH ABS

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany