Czy skuter ma szansę stać się klasykiem? - Motogen.pl

Oczywiście kultowych skuterów (o statusie youngtimer) można wymienić mnóstwo, tyle, że wiekszość z nich jest pojazdami zabytkowymi. WFM Osa, Vespa, Peugeot 157, Lambretta, Wiatka czy ostatnio pierwsze roczniki Hondy Helix, BMW C1 lub Burgmanów zasługują na szacunek. Są konstrukcjami ciekawymi, przełomowymi. Ale czy podobnie jak CB250 z lat 70-tych, Yamaha Aerox z czasem stanie się przedmiotem porządania?

Czy raczej rzesze motocyklistów, którzy zaczynali swoją przygodę od „kibelka” woli o tym nie pamiętać?

W moim odczuciu rynek ciekawych, kultowych youngtimerów nadal w Polsce raczkuje i chyba jeszcze nie zaczęliśmy doceniać tych konstrukcji. W najbliższym czasie przestawimy kilka konstrukcji, które zasługują na uznanie i które warto kupić, zanim ich ceny zaczną wariować…