BMW R1200R 2011 – klasycznie i nowocześnie - Motogen.pl

Tuż przed oficjalną premierą na targach Eicma BMW wypuściło informacje na temat swojego modelu R1200R, który będzie dostępny także w wersji Classic.

R1200R otrzymał wzmocniony, ośmiozaworowy silnik boxer z rozrządem DOHC, o pojemności 1170 cm, znany m.in. z modelu R1200GS. Jednostka ta ma teraz 110 KM i większy moment obrotowy, który wynosi 119 Nm. Zwiększono średnicę przedniego zawieszenia Telelever z 35 mm do 41 mm. Oba motocykle otrzymały także krótsze wydechy. BMW R1200R ma koła ze stopu aluminium, podczas gdy w modelu Classic spotkamy koła szprychowe z obręczami ze stopu. Oba motocykle zakupić będzie można z opcjonalnym zawieszeniem regulowanym elektronicznie (ESA), ABS-em oraz automatyczną kontrolą stabilności (ASC). Oldschoolowego wyglądu nadają nowym BMW klasyczne zegary i chromowane elementy wyposażenia wersji Classic.

BMW R1200R i R1200R Classic zostaną, obok modelu G650GS, pokazane podczas tegorocznych targów Eicma w Mediolanie, z których szczegółową relację przeczytacie na MOTOGEN.PL.

Więcej o motocyklach BMW