Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Testy BMW F800GS vs F800GS Adventure Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu

Laboratorium

BMW F800GS vs F800GS Adventure test, opinie i oceny

Czy dodatkowa kasa za nieco większy zbiornik i trochę szerszą owiewkę to nie pieniądze wyrzucone w błoto? Czy na pewno potrzebna nam jest wersja Adventure? A może w zupełni wystarczająca jest nieco tańsza wersja podstawowa? Sprawdzamy BMW F800GS i F800GS Adventure.

 

 

 

 

 

"zwykły" F800GS to wdzięczny motocykl...

 

 

Adventure daje sporo głównie motocyklowym globtroterom. Docenią oni bardziej rozbudowaną przednią owiewkę i oczywiście wielki zbiornik paliwa. 24 litry umieszczone pod kanapą to nie lada wynik, który może spowodować, że zapomnimy o tym, gdzie jest wlew paliwa. Dodatkowo w wersji Adventure otrzymujemy jeszcze w standardzie pakiet gmoli. Wówczas już dopłata do tej wersji nie wydaje się już być tak duża.

 

BMW F 800GS, zarówno w wersji „zwykłej” jaki Adventure to bardzo wdzięczny motocykl, który ma tę cechę, że zdecydowanie zyskuje przy bliższym poznaniu i może sprawić, że stanie się wiernym kompanem na wiele lat.

 

 

 

Zobacz także nasz test F700GS: https://www.youtube.com/watch?v=zTcONyLiOR0

 

 

Dane techniczne BMW F800 GS i F800 GS Adventure

Dane techniczne BMW F800GS F800GS Adventure
Silnik dwucylindrowy, czterosuwowy, cztery zawory na cylinder  dwucylindrowy, czterosuwowy, cztery zawory na cylinder
Pojemność 798 ccm 798 ccm
Stopień sprężania 12:01 12:01
Średnica cylindra / skok tłoka 82 mm / 75,6 mm 82 mm / 75,6 mm
Układ paliwowy elektroniczny wtrysk paliwa  elektroniczny wtrysk paliwa
Chłodzenie cieczą i olejem  cieczą i olejem
Skrzynia biegów sześciostopniowa  sześciostopniowa
Sprzęgło wielotarczowe mokre  wielotarczowe mokre
Przeniesienie napędu łańcuch  
WYMIARY I MASY    
Długość 2300 mm 2305 mm
Wysokość 1345 mm 1450 mm
Szerokość 945 mm 925 mm
Rozstaw osi 1573 mm 1573 mm
Wysokość siedzenia 820-920 mm 860-890 mm
Prześwit 160 mm 160 mm
Masa (z pełnym bakiem) 212 kg 217 kg
Dopuszczalna masa całkowita 444 kg 454 kg
Zbiornik paliwa 16 l 24 l
Rezerwa 4 l 4 l
PODWOZIE    
Rama stalowa, rurowa  stalowa, rurowa
Przednie zawieszenie widelec teleskopowy, Ø 43 mm, skok 230 mm widelec teleskopowy, Ø 43 mm, skok 230 mm
Tylne zawieszenie wahacz aluminiowy, ESA, skok 215 mm  wahacz aluminiowy, ESA, skok 251 mm
Przedni hamulec dwa zaciski dwutłoczkowe, ABS, tarcza 300 mm  dwa zaciski dwutłoczkowe, ABS, tarcza 300 mm
Tylny hamulec zacisk dwutłoczkowy, ABS (wyłaczalny), tarcza 265 mm  zacisk dwutłoczkowy, ABS (wyłaczalny), tarcza 265 mm
Przednia opona 90/90-21 90/90-21
Tylna opona 150/70-17 150/70-17
Osiągi    
Prędkość maks. 222 km/h 222 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h 4,0 s 4,0 s
Moc 85 KM (63 kW) @ 7500 obr/min 85 KM (63 kW) @ 7500 obr/min
Maks. moment obrotowy 83 Nm @ 5750 obr/min 83 Nm @ 5750 obr/min
Spalanie testowe 6,0 l/100 km 6,0 l/100 km
Cena podstawowa 45 200 zł 49 900 zł

 

Strony:

Oceń ten materiał:
Zobacz galerię

BMW F800 GS i F800 GS Adventure

184
zdjęcia
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści