BMW BMW R 1200 GS Adventure 2014 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Lubisz dalekie podróże? Również na trudnych drogach, po kamienistych szlakach gdzieś w dziczy? Asfalt, teren, kamienie i piasek: właśnie tym wyzwaniom pragnie sprostać nowy BMW R 1200 GS Adventure. Maszyna dla wszystkich chcących sprawdzić swoje granice i wykroczyć poza nie. Przedstawiając to zwięźle: Motocykl dla ludzi szukających prawdziwej przygody, którzy nie chcą przegapić w jej trakcie znacznej części radości z jazdy.

Legendarny, chłodzony cieczą, 2-cylindrowy silnik w układzie bokser dzięki 125 Nm momentowi obrotowemu i mocy 125 KM sprawia, że BMW R 1200 GS Adeventure odpowiada dynamicznie na każdą sytuację. Pokonaj każdy typ terenu na enduro, które spełnia twoje praktyczne potrzeby. Dwa, standardowo wbudowane, tryby jazdy - 'Deszcz' oraz 'Droga' - są dostępne po naciśnięciu przycisku, oferując dwa zupełnie różnie, precyzyjnie dostosowane doznania z jazdy. To tak, jakby posiadać dwa motocykle w jednym. Dodatkowe tryby jazdy dostępne są jako wyposażenie opcjonalne. 30 litrów w zbiorniku paliwa, połączone ze zoptymalizowanym zużyciem paliwa uczyni cię nie do zatrzymania na drodze i poza nią, sprawiając, że niechciane postoje przejdą do historii. Dodatkowo standardowe wyposażenie zostało ulepszone, np. poprzez uwzględnienie komputera pokładowego. Umożliwia on idealną nawigację i dostarcza motocykliście użytecznych danych, takich jak poziom paliwa, prędkość i zużycie paliwa. To turystyczne enduro jest dopełnione przez nowy, zintegrowany schowek nad zbiornikiem, który pozwala na przechowywania małych przedmiotów w zasięgu ręki przez cały czas.


Silnikdwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Pojemność1170 cm3
Prędkość max
Moc92 kW (125KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment125 Nm przy 6,500 obr/min.
ChłodzenieCiecz / powietrze
RamaDwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Zbiornik paliwa30 litrów
Przednie zawieszenieBMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
Tylne zawieszenieJednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Przednia opona120/70 R 19
Tylna opona170/60 R 17
Przedni hamulecDwutarczowe, tarcze pływające, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Tylny hamulecJednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany