Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
BMW F 800 GS
Starsze generacje
Nowsze generacje

BMW / MOTOCYKL Turystyczny Enduro
BMW F 800 GS

ROK - teraz

+

Metryczka

BMW F 800 GS to najbardziej sportowy model z linii GS.

W BMW F 800 GS mamy ABS w standardzie oraz opcjonalne ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia) i kontola trakcji ASC.

Napęd

Silnik
dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowic
Pojemność
798 cm3
Stopień sprężenia
12.0 : 1
Średnica x skok tłoka
82 mm x 75.6 mm
Układ paliwowy
wtrysk
Chłodzenie
ciecz
Skrzynia biegów
6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Sprzęgło
Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Sposób przeniesienia napędu
łańcuch O-ring

Wymiary i masy

Długość
2320 mm
Wysokość
1350 mm
Szerokość
945 mm
Rozstaw osi
1578 mm
Wysokość siedzenia
880 mm
Masa własna
185 kg°
Dopuszczalna masa całkowita
443 kg
Zbiornik paliwa
16 l

Podwozie

Rama
Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm
Tylne zawieszenie
Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Przedni hamulec
Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Tylny hamulec
Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Przednia opona
90/90 - 21 54V
Tylna opona
150/70 - 17 69V

Osiągi

Prędkość maks.
Ponad 200 km/h
Moc
63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 61 kW (83 KM) przy 7,500 obr/min.)
Maks. moment obrotowy
83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 81 Nm przy 5,750 obr/min.)

Dodatkowe informacje

Kategoria A
Tak

Tagi

Oceń ten motocykl:
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści