BMW BMW C 650 GT - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
BMW stara się ze wszystkich sił, aby ich skutery zachowały jak najwięcej ze skuterowego charakteru, ale także aby podkreślały, że są to Beemki. Samo logo to jedno. Za kierownicą znajdziemy wszelkie podzespoły znane z motocykli tej marki.

Wszystkie przełączniki, kostki elektryczne na kierownicy są takie same, jak w reszcie jednośladów koncernu. Nawet czcionka zegarów jest bezsprzecznie „beemwowska”. Gdyby nie brak zbiornika paliwa między kolanami można by mieć wrażenie, że jedziemy motocyklem BMW. Choć i bez tego czasem będziemy je mieli – zwłaszcza w „większej” wersji GT.

 

Skuter może występować w dwóch wariantach mocy – otwartej, 60 KM i spełniającej warunki prawa jazdy A2, czyli 48 KM, ale jak pokazują polskie warunki, ta kategoria prawa jazdy istnienie właściwie tylko na papierze.


Silnikdwucylindrowy, czterosuwowy, cztery zawory na cylinder
Pojemność648 ccm
Prędkość max181 km/h
Moc61 KM (44 kW) @ 7500 obr/min
Maks. moment64 Nm @ 6000 obr/min
Chłodzeniecieczą
Ramastalowa, rurowa
Zbiornik paliwa15,5 l
Przednie zawieszenieupside-down, Ø 40 mm, skok 115 mm
Tylne zawieszeniepojedynczy amortyzator, skok 115 mm, aluminiowy monowahacz
Przednia opona120/70-16
Tylna opona160/60-16
Przedni hamulecdwa zaciski dwutłoczkowe, ABS, tarcza 270 mm
Tylny hamuleczacisk dwutłoczkowy, ABS, tarcza 270 mm

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany