2014 BMW K1600GTL Exclusive - Motogen.pl

Jeżeli chodzi o dane techniczne, to zmiany są marginalne. Rozstaw osi będzie zmniejszony o 62 milimetry w porównaniu z podstawowym GTL. Waga motocykla z płynami wzrośnie z 348 do 360 kilogramów.

W przypadku wyposażenia dodatkowego największą nowością jest… antena, którą jest pokrywa centralnego kufra. Została ona pokryta cienką warstwą, która pozwala na odbiór fal radiowych. Oprócz tego pierwszy raz motocykl BMW będzie wyposażony w system uruchamiania przy pomocy karty. Jeżeli pojawimy się z kartą w kieszeni w promieniu do dwóch metrów, to motocykl automatycznie rozbroi alarm oraz immobilizer i będzie gotowy do jazdy.

W standardzie będzie również ABS, Dynamic Traction Control, elektronicznie ustawiane zawieszenie, czujniki ciśnienia w oponach, ksenonowe reflektory, światła LED do jazdy dziennej, system kontroli ruszania na wzniesieniu (Hill Start Control), dodatkowe światło stop, osłona silnika, chromowany wydech, oparcia rąk dla pasażera oraz podgrzewane oparcie pleców dla pasażera i kilka innych dodatków. Wśród najważniejszych cech jest również wymieniana dostępność 70% z 175 Nm momentu obrotowego już przy 1500 obrotach na minutę.

Więcej o motocyklach BMW Autor: Wojciech Grzesiak